Fakt, że najsławniejszy na świecie portal o 007 (www.MI6-hq.com) zauważył i pisze o tym, jest dla mnie chyba większym wyróżnieniem niż gdybym został wynagrodzony za ten plakat. Poniżej mój plakat, jaki stworzyłem i opublikowałem w marcu zeszłego roku.


A oto oficjalny plakat z kampanii marketingowej w Chinach.

MI6-HQ pisze o tej sytuacji na Facebooku i Twitterze tak:
Left: Fan art from March 2020 by Przemek Bartnik
Right: Official China release poster from October 2021
One of these two designers got paid for it.
Dodatkowo umieścili artykuł na swojej stronie o tytule: „Originality of ‚No Time To Die’ China poster called in to question”.
A lot of James Bond fans cheered the release of a ‚No Time To Die’ poster designed especially for the China market for the film’s opening weekend, especially as it broke with the recent tradition of using a simple large photo of Daniel Craig.
Unfortunately, the design does not appear to be that original.
Back in March 2020, Polish fan artist Przemek Bartnik shared his idea for a ‚No Time To Die’ poster: (zdjęcie mojego plakatu)
Fast forward over a year and a half later and MGM & Universal Pictures released a special poster for China’s debut on October 29th, but it seems a little familiar: (zdjęcie oficjalnego plakatu)
Of course, it could be a total coincidence…
https://www.mi6-hq.com/news/originality-of-no-time-to-die-china-poster-called-in-to-question-211101
Na Twitterze stwierdzili, że mam prawo być zarówno dumny i doceniony, jak i wkurzony tą sytuacją. Przede wszystkim jest mi niezmiernie miło z faktu, że MI6-HQ o tym pisze. 36 tysięcy fanów na Facebooku i masa ludzi odwiedzających ich portal ma w tej chwili świadomość, że pomysł na ten plakat wyszedł ode mnie. Najbardziej zależy mi na świadomości fandomu 007 o tym fakcie, a dzięki nim stało się to możliwe.
I tak. Jestem cholernie dumny. 😀
Ps. Wszystkie moje plakaty znajdziecie w sekcji My Alternative Posters.

Widziałem jak ją robisz, plagiat jak nic 🙂
PolubieniePolubienie